Betaling og abonnementsbetingelser

Tid med Dig modtager betaling med Mobilepay.

Tid med Dig ejes af Webfront, H.I. Biesgade 7, 1. sal, 9500 Hobro.

Alle anførte beløb er i danske kroner og er incl. moms.

Abonnementsbeløbet vil først blive trukket på din konto, når du har godkendt betalingen. Herefter vil beløbet blive trukket på din konto hver måned, indtil du opsiger abonnementet.

For abonnementsbeløbet får du adgang til at se datingprofiler på webstedet.

Du vil modtage en kvittering via email sendt til den oplyste mailadresse.

Tid med Dig bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Når dit medlemskab ophører, vil dine kortoplysninger blive slettet.

Du kan opsige dit medlemskab, når du ønsker det. Send en mail til kontakt@tidmeddig.dk, og du vil straks blive slettet af medlemslisten. Dit kortnummer vil også straks blive slettet. Se mere på siden om Privatlivspoltik

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Men der er ingen returret, fortrydelsesret eller garanti på digitale produkter eller ydelser.

Fortrydelsesret
Der gives ikke fortrydelsesret på medlemskabet, da det er et digitalt produkt.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over medlemskabet, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@tidmeddig.dk